-->

středa 19. září 2012




Originální text:

I watched you and what I've seen
Riven now where I have been
Spread your wings and try to fly
Fly so far before you die

See that you'll be all you can
I'm growing up now, I'm a man
I feed off what you want to be
I've seen the things you want to see

Help me
Sing this song
Help me
Sing this song
Help me
Sing this song for you
Like I always do

Free me from all ties that bind
I have lost what you will find
Place a weight that drags you down
And try to rise before you drown

Help me
Sing this song
Help me
Sing this song
Help me
Sing this song for you
Like I always do

I watch you fall
Say goodbye
I watch you fall
Goodbye

Help me
Sing this song
Help me
Sing this song
Help me
Sing this song for you
Like I always do

Help me
Sing this song
Help me
Sing this song
Help me
Sing this song for you
Like I always do

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Český překlad

Díval jsem se vás a to, co jsem viděl
To, kde jsem byl je v troskách
Roztáhni křídla a leť,
Leť tak daleko, dokud nezemřeš.

Vidím, že budete vším, čím budete moct.
Dospívám, jsem muž.
Jsem naplněn tím, co chceš.
Viděl jsem věci, které chceš vidět.

Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň pro Vás
Tak jako vždycky

Osvoboď mě od všech vazeb, které spojují
Ztratil jsem to, co vy najdete
Umístěte váhu, která táhne vás dolů
A snaž se růst, než se utopíš.

Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň pro Vás
Tak jako vždycky

Dívám se, jak padáš
Loučím se
Dívám se, jak padáš
Sbohem.

Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň pro Vás
Tak, jako vždycky

Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň
Pomozte mi
Zpívat tuto píseň pro Vás
Tak, jako vždycky
Přeložil: Adam

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naše názory a postřehy:

Zajímavá píseň, u které mě dostal její text. Dává mi jakousi naději o tom, že když jsme o něčem přesvědčeni, neměli bychom to vzdávat. Refrén pak mluví sám za sebe. Nějakým tajemným způsobem mě láká na koncert :) Už aby byly oznámeny nějaká data!
Adam

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Popis:

Začátek je melodický. Jedna kytara vybrnkává jakousi melodii, mezitím co druhá zní jako řezání pilou. Zpěvák do tohoto vtrhne svým upraveným hlasem. Do hry se přidávají bicí, klávesy a basová kytara. Vše zní jemně, pohodově. Před refrénem se hudba na chvilku zastaví. Refrén je divočejší, ale pořád melodický. Přichází mezihra a po ní další sloka, která je stejná jako předchozí. Tentokrát před refrénem není pauza, ale rovnou se najíždí. Hned po něm přichází velmi krásná pasáž, jsou slyšet kytary, bicí, zpěvákův hlas a najednou.... ticho. Přichází další refrén obohacený dalšími hlasy. Konec písně je stejný jako začátek. Zdá se jakoby udělali okruh a vrátili se opět na start.
                                                                                                                 autor: Mishell Schrei

Žádné komentáře:

Okomentovat