-->

neděle 9. září 2012

TEMPTATION



Originální text:

Don't you ever feel
you're sorry
don't you ever wish
the sky could open up
all I do is going nowhere
and I want to go back home

Don't you know
that you're so special
don't you ever cloud
your thoughts like falling rain
wonder if I'm going somewhere
still I gotta get back home

Temptation
Leading me astray
Frustration
A time will come to pay

Don't you want to know my story
guess I could explain it if I tried
I don't want to keep expanding
and I'm sorry that I lied

Temptation
Leading me astray
Frustration
A time will come to pay

Temptation
Leading me astray
Frustration

Don't you want
to make me over
don't you feel
that everything's a test
want to disappear inside you
because that's the home
I feel the best

Temptation
Leading me astray
Frustration
A time will come to pay

Temptation
Leading me astray
Frustration
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Český překlad

Nikdy neměj pocit,
že je ti to líto...
Nikdy si nepřej,
že by se obloha mohla otevřít.
Vše co udělám je k ničemu
a tak se chci vrátit zpátky domů.

Copak nevíš,
že jsi zvláštní...
Nikdy neskrývej
své myšlenky, jako padající déšť.
Jsem zvědavý jestli někdy někam dojdu.
Ještě se musím vrátit zpátky domů.

Pokušení...
Vedemě na scestí.
Frustrace...
Příjde čas platit...

Nechceš znát můj příběh.
Mohl bych ho nejspíš vysvětlit vysvětlit ,kdybych se snažil.
Nechci to rozebírat
a je mi líto, že jsem lhal.

Pokušení...
Vede mě na scestí.
Frustrace...
Příjde čas platit.

Pokušení...
Vede mě na scestí.
Frustrace...

Příliš mě
nechceš.
Necítíš,
že je to všechno jen zkouška...
Chci se v tobě ztratit,
protože tam je pro mě ten pravý domov.
Cítím, že tak je to nejlepší.

Pokušení...
Vede mě na scestí.
Frustrace...
Příjde čas platit.

Pokušení...
Vede mě na scestí.
Frustrace...

Pokušení...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naše názory a postřehy:

Tato píseň se mi líbí pro svou melodičnost, ale když jí poslouchám moc často, zevšední. Proto je to taková moje sváteční píseň :)
       Mishell

Pro Richardův styl hudby dost netradiční píseň. Není to ždáný ploužák ani typická řežba. Myslím, že by to mohla být vzorová skladba pro “Emigrate styl”. Možná pro svou netradičnost se mi tolik líbí. Určitě není v playlistu každý den, ale na koncertu bych ji určitě rád slyšel. Co vy? 
Adam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Popis:

Píseň začíná poetickým vybrnkáváním na kytaru a hlasem zpěváka. Jeho hlas zní omluvně a dojemně, zároveň velmi smutně. Za chvilku se přidají i bicí a druhý hlas. Kytara a bicí začínají refrén, který je už rychlejší a i když je krátký, je v něm trocha zloby. Po něm se zase přeneseme do sloky, která je jako první akorát místo vybrnkávání je kytara lehce ostřejší, ale melodická. Druhý refrén je delší a melodičtější. Hned po něm začíná sólo, které je živé a má neutrální povahu. Když skončí začne třetí sloka obohacená o druhý hlas stejného zpěváka. Tento hlas opakuje všechny věty až se sjednotí a začíná poslední refrén. Ve finále slyšíme jen hudbu, jednou zařvané Temptation a na úplném konci činely a lehce kytaru.
                                                                                                                autor: Mishell Schrei

Žádné komentáře:

Okomentovat